Nomis CleanDesk ja CleanDesk Central

Nomis CleanDesk -sovellus helpottaa ja sujuvoittaa huomattavasti siivouskohteiden työpyyntöjen ja -tehtävien kirjaamista ja seurantaa. Sovelluksesta saa ajantasaisen tiedon esimerkiksi tilojen ja laitteiden siivous- ja puhdistustilanteesta sekä tehdyistä toimenpiteistä. Tieto voidaan haluttaessa jakaa asiakkaille esimerkiksi integroimalla infotaulu sovellukseen, mikä parantaa myös asiakastyytyväisyyttä ja antaa kilpailuetua.

Nomis CleanDesk Central -sovellus puhtaanapidon laadun tarkistuksiin Mobiilisovelluksella  henkilökunta pystyy nopeasti ja helposti raportoimaan laadun tarkistukset. Järjestelmään viedään etukäteen tiedot myymälöistä ja niissä tehtävistä tarkistuskohteista ja toimenpiteistä. Tarkastuskohteet voidaan käydä läpi halutussa järjestyksessä ja seurata kehitystä kattavan raportoinnin avulla.

Sovellukset sopivat kaikille organisaatioille, jotka haluavat hyödyntää ja jakaa ajantasaista tietoa puhtaanapidon tilasta sekä sujuvoittaa palvelupyyntöjen tekoa ja raportointia. Organisaation johdolle sovellus tarjoaa tietoa, jonka avulla toimintaa voidaan tehostaa ja parantaa asiakastyytyväisyyttä.

Nomis CleanDesk on helppo ottaa käyttöön ja se on sovitettavissa palveluprosessin tarpeiden mukaiseksi.

Lisätietoja saat myynnistämme (myynti@nomis.fi) tai puhelimitse +358 10 7340 210

Hyödyt

  • Ajantasainen tieto tilojen siivous- ja puhdistustilanteesta
  • Ajantasainen tieto tehdyistä toimenpiteistä
  • Tieto suorittajasta
  • Parempi asiakastyytyväisyys
  • Kohonnut palvelutaso
  • Raportointi
  • Palvelutason seuranta ja kilpailutus
  • Päätökset voidaan perustaa faktatietoon
  • Säästöt