Nomis CleanDesk

Nomis CleanDesk -sovellus helpottaa ja sujuvoittaa huomattavasti siivouskohteiden työpyyntöjen ja -tehtävien kirjaamista ja seurantaa. Sovelluksesta saa ajantasaisen tiedon esimerkiksi tilojen siivous- ja puhdistustilanteesta sekä tehdyistä toimenpiteistä. Tieto voidaan haluttaessa jakaa asiakkaille esimerkiksi integroimalla infotaulu sovellukseen, mikä parantaa myös asiakastyytyväisyyttä ja antaa kilpailuetua.

Sovellus sopii kaikille organisaatioille, jotka haluavat hyödyntää ja jakaa ajantasaista tietoa siivouksen tilasta sekä sujuvoittaa palvelupyyntöjen tekoa ja raportointia. Organisaation johdolle sovellus tarjoaa tietoa, jonka avulla toimintaa voidaan tehostaa ja parantaa asiakastyytyväisyyttä.

Nomis CleanDesk on helppo ottaa käyttöön ja se on sovitettavissa palveluprosessin tarpeiden mukaiseksi.

Lisätietoja saat myynnistämme (myynti@nomis.fi) tai

puhelimitse +358 10 7340 210

Hyödyt

  • Ajantasainen tieto tilojen siivous- ja puhdistustilanteesta
  • Ajantasainen tieto tehdyistä toimenpiteistä
  • Tieto suorittajasta
  • Parempi asiakastyytyväisyys
  • Kohonnut palvelutaso
  • Raportointi
  • Palvelutason seuranta ja kilpailutus
  • Päätökset voidaan perustaa faktatietoon
  • Säästöt

Myyntimme vastaa mielellään kaikkiin palveluihimme liittyviin kysymyksiin

1 Microsoft
2 Microsoft MCP
3 Sophos Partner Program
4 F-secure
5 HP
7 Fujitsu
8 Ohjelmisto- ja e-business ry
itewiki