Nomis ServiceDesk on palvelu, jossa asiakkaan 1. ja 2. asteen  tukipalvelut hoidetaan keskitetysti Nomis Oy:n toimesta.

”Asiat etenivät ripeästi, kävimme entisen toimittajan ja Nomiksen edustajien kanssa läpi…”

Kari Salmi, Cisa

Lue lisää

ServiceDeskin kokeneet ammattilaiset

  • Ratkovat suurimman osan ongelmista ensimmäisen yhteydenoton aikana
  • Arvioivat lisätuen tarpeen
  • Siirtävät tukipyynnön tarvittaessa asiakkaan omalle tuelle tai kolmannelle osapuolelle
  • Sekä huolehtivat yhteydenpidosta asiakkaaseen

ServiceDeskin laajennus mahdollisuus

Nomis ServiceDesk -palvelu voidaan myös laajentaa sisältämään asiakkaan toisen asteen tuki. Palvelua hallitaan Nomis HelpDesk –työnohjausjärjestelmällä.  Halutessaan asiakas saa käyttöönsä liittymän työnohjausjärjestelmään tai oman Nomis HelpDesk -järjestelmän. 

Tuen ja asiakaspalvelun kehittämisessä hyödynnämme alan johtavaa ITIL (Information Technology Infrastructure Library) -mallia.

Saavutetut edut

  • Keskitetty yhteydenottokanava
  • Resurssien vapautuminen ja tehostunut työnohjaus

Tuo säästöä

  • Palvelun nopeutuminen
  • Saatavuuden  ja laadun parantuminen

Lisää käyttäjätyytyväisyyttä

Myyntimme vastaa mielellään kaikkiin palveluihimme liittyviin kysymyksiin

1 Microsoft
2 Microsoft MCP
3 Sophos Partner Program
4 F-secure
5 HP
7 Fujitsu
8 Ohjelmisto- ja e-business ry
itewiki