Nomis Group on vuonna 1993 perustettu suomalainen tietotekniikan asiantuntijaorganisaatio. Toimipisteemme Suomessa sijaitsevat Helsingissä ja Lapualla. Palvelemme kansainvälisesti Ruotsin, Sveitsin, Hong Kongin ja Filippiinien toimipisteissämme. Tarjoamme työkaluja sekä ratkaisuja palvelu- ja tuotantoprosessien hallintaan ja kehitykseen. Ohjelmisto- ja palveluratkaisumme kattaa sekä prosessin hallinnassa tarvittavat välineet että tietotaidon. Meillä on myös pitkä kokemus erilaisista sovelluskehitys- ja asiantuntijaprojekteista eri toimialueille. Asiakastyytyväisyys on meille tärkein menestystekijä. Asiakkaitamme ovat kaikki organisaatiot joilla on halu tai tarve kehittää palveluprosessejaan, sekä toimintaansa.
Nomis Group
Toiminta- ja palveluajatus
Toiminta-ajatuksenamme on tuottaa korkealaatuista tietotekniikka- alan kokonaispalvelua asiakkaidemme tarpeisiin. Palvelumatriisimme muodostuu sovelluskehitys-, järjestelmätuki-, laitetoimitus- sekä konsultointipalveluista. Uskomme, että asiakkaamme osaavat arvostaa hyvää ja yksilöllistä palvelua, johon kuuluvat aina asiakkaan todellisten tarpeiden kartoittaminen, sekä ihmisläheinen ja selkeä lähestymistapa tuotettaviin palveluihin ja ohjelmistoihin.
“Nomis HelpDesk –ohjelmistoon päädyttiin koska se vastasi parhaiten A-Katsastus Oy:n asettamia vaatimuksia, oli suomenkielinen sekä joustavampi järjestelmänä kuin kilpailijansa.”Lue lisää…
Ari Järvinen | A-Katsastus Oy
“Nomis on osoittanut toiminnallaan olevansa luottamuksen arvoinen, lisäarvoa tuottava kumppani, joka ei pelkää heittäytyä haastaviinkaan projekteihin”
Tiziano Palumbo Global IT ERP Head Dufry Managem
“Olemme olleet HelpDeskiin, Nomiksen toimintaan ja nomislaisiin tyytyväisiä. Järjestelmä on täyttänyt sen aukon, johon se meillä hankittiin.”Lue lisää…
Tommi Veistola | Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa
Liiketoiminta-alueet
SOVELLUSKEHITYS
Näkemyksemme ja lähestymistapamme sovellustuotantoon perustuu havaintoon, että sovelluskehitysprojektien yleiseen luonteeseen kuuluu jatkuva kehitys ja kasvu. Projektin lopullinen muoto ei välttämättä ole vielä projektin alkuvaiheessa täysin selvillä, sillä sovellusympäristöt ovat monimuotoisia eikä kaikkia tarpeita ja vaatimuksia ole heti alkuvaiheessa helppo selvittää. Tästä syystä noudatamme sovelluskehityksessämme ketteriä kehitysmenetelmiä, jolloin kehitys tehdään askel kerrallaan yhteistyössä asiakkaan kanssa.
NOMIS SERVICEDESK
Nomis ServiceDesk on palvelu jossa asiakkaan tukipalvelut hoidetaan keskitetysti Nomis Oy:n ammattilaisten toimesta. Keskitetty yhteydenottokanava, resurssien vapautuminen ja tehostunut työnohjaus tuovat säästöjä. Palvelun nopeutuminen, saatavuuden ja laadun parantuminen lisäävät käyttäjätyytyväisyyttä.
ASIANTUNTIJAPALVELUT
IT-asiantuntija/-päällikköpalvelu tarjoaa asiantuntemusta niin päivittäisten IT-rutiinien hoitamiseen kuin kehitysprojekteihin. Oman, ICT-alueen asioihin perehtyneen henkilön palkkaaminen on usein pk-sektorin yrityksille haasteellista tasapainoilua tietotaidon, resursoinnin ja kustannuksien välillä. Tarjoamme tehtävään henkilöitä joilla on kokemusta ja osaamista ICT:stä ja ennen kaikkea kyky tuoda siitä saatava hyöty organisaation käyttöön.
LAITTEISTOMYYNTI
Laitemyyntimme tärkeä periaate on tarjota asiakkaallemme aina kokonaistoimitusta, joka sisältää laitteiden tarvekartoituksen ja hankinnan lisäksi kaikki toimenpiteet niiden käyttöönottoon saakka. Tarjoamme tarvittavan opastuksen ja huolehdimme tarvittaessa lisähankinnoista, laajennuksista ja päivityksistä – asiakas ei jää yksin pakkauslaatikoiden kanssa.