Nomis FeedBack palautejärjestelmä on tarkoitettu kaiken kokoisille organisaatioille, jotka haluavat kerätä palautetta sidosryhmiltään ja haluavat palautteiden käsittelyyn järjestelmällisyyttä, seurattavuutta sekä tavan raportoida ja analysoida palautteita ja niiden seurauksena tehtyjä toimenpiteitä.
Nomis FeedBack -palautejärjestelmä voidaan asentaa joko asiakkaan palvelimelle tai toimittaa palveluna.
Kieliversiot, suomi, ruotsi, englanti, espanja ja venäjä.
Case: Järvenpään kaupunki
“Järjestelmä helpottaa sekä palautteen antamista että sen käsittelyä. Kun asiakas aiemmin saattoi lähettää palautetta ja kysymyksiä useisiin eri sähköpostiosoitteisiin, voi hän nyt antaa palautetta suoraan kaupungin nettisivujen sähköisen palautekanavan kautta.“
Asiakaspalvelupäällikkö Satu Hänninen
Palautejärjestelmä
- Palautelomakkeet ovat vapaasti määriteltävissä, niitä voi olla samanaikaisesti useita erilaisia ja niissä voi olla logiikkaa, jolla näytetään eri kysymykset eri tilanteissa.
- Annetut palautteet voidaan ohjata suoraan oikeaan yksikköön ja oikealle henkilöille.
- Palautekäsittelyn eri vaiheista voidaan lähettää sähköpostiviestejä palautteen antajalle.
- Liitteiden lisääminen kysymyksiin, vastauksiin ja kommentteihin on helppoa.
- Helppo käyttää ja käyttöönottaa.