Nomis ServiceDesk on palvelu, jossa asiakkaan 1. ja 2. asteen tukipalvelut hoidetaan keskitetysti Nomis Oy:n toimesta.
”Asiat etenivät ripeästi, kävimme entisen toimittajan ja Nomiksen edustajien kanssa läpi…”
Kari Salmi, Cisa
ServiceDeskin kokeneet ammattilaiset
- Ratkovat suurimman osan ongelmista ensimmäisen yhteydenoton aikana
- Arvioivat lisätuen tarpeen
- Siirtävät tukipyynnön tarvittaessa asiakkaan omalle tuelle tai kolmannelle osapuolelle
- Sekä huolehtivat yhteydenpidosta asiakkaaseen
ServiceDeskin laajennus mahdollisuus
Nomis ServiceDesk -palvelu voidaan myös laajentaa sisältämään asiakkaan toisen asteen tuki. Palvelua hallitaan Nomis HelpDesk –työnohjausjärjestelmällä. Halutessaan asiakas saa käyttöönsä liittymän työnohjausjärjestelmään tai oman Nomis HelpDesk -järjestelmän.
Tuen ja asiakaspalvelun kehittämisessä hyödynnämme alan johtavaa ITIL (Information Technology Infrastructure Library) -mallia.
Saavutetut edut
- Keskitetty yhteydenottokanava
- Resurssien vapautuminen ja tehostunut työnohjaus
Tuo säästöä
- Palvelun nopeutuminen
- Saatavuuden ja laadun parantuminen