Case: Järvenpään kaupunki


“Järjestelmä helpottaa sekä palautteen antamista että sen käsittelyä. Kun asiakas aiemmin saattoi lähettää palautetta ja kysymyksiä useisiin eri sähköpostiosoitteisiin, voi hän nyt antaa palautetta suoraan kaupungin nettisivujen sähköisen palautekanavan kautta.

Lue lisää
 

Asiakaspalvelupäällikkö Satu Hänninen

 

 

Palautejärjestelmä

  • Palautelomakkeet ovat vapaasti määriteltävissä, niitä voi olla samanaikaisesti useita erilaisia ja niissä voi olla logiikkaa, jolla näytetään eri kysymykset eri tilanteissa.
  • Annetut palautteet voidaan ohjata suoraan oikeaan yksikköön ja oikealle henkilöille.
  • Palautekäsittelyn eri vaiheista voidaan lähettää sähköpostiviestejä palautteen antajalle.
  • Liitteiden lisääminen kysymyksiin, vastauksiin ja kommentteihin on helppoa.
  • Helppo käyttää ja käyttöönottaa.

Myyntimme vastaa mielellään kaikkiin palveluihimme liittyviin kysymyksiin

1 Microsoft
2 Microsoft MCP
3 Sophos Partner Program
4 F-secure
5 HP
7 Fujitsu
8 Ohjelmisto- ja e-business ry
itewiki