Nomis In-House ServiceDesk

Helppokäyttöinen sisäinen palvelukanava, joka tekee työskentelystä vaivatonta ja tehokasta. Käyttöönotto on suoraviivaista, ja käyttö helppoa. Ilmoituslomakkeilta ja järjestelmään lähetetyistä sähköposteista muodostuu tapauksia, jotka voidaan ohjata suoraan oikeille suorittajille. Tärkeitä viestejä ei hukata yhteissähköpostien sekaan!

Näin voidaan varmistaa, että jokainen asia käsitellään nopeasti ja tehokkaasti. Ilmoituslomakkeet ovat täysin mukautettavissa ja niissä voi olla useita kategorioita ja alakategorioita vastaamaan tarkasti organisaationne tarpeita.

Automatisoimalla toimintoja saavutat lisää tehokkuutta ja tarkkuutta. Säästä aikaa rutiinitehtävissä ja anna järjestelmän hoitaa ne puolestasi.

Kattava raportointi antaa arvokasta tietoa kehittämiseen ja päätöksentekoon.

Lisätietoja saat myynnistämme (myynti@nomis.fi) tai

puhelimitse +358 10 7340 210

Etuja

  • Vaivaton käyttöönotto
  • Helppokäyttöinen sisäinen palvelukanava
  • Kattava raportointi
  • Unohda yhteissähköpostit
  • Toimintojen automatisointi

Käyttökohteita muun muassa

  • Hallinto
  • HR
  • Talous
  • Markkinointi ja viestintä

Myyntimme vastaa mielellään kaikkiin palveluihimme liittyviin kysymyksiin

1 Microsoft
2 Microsoft MCP
3 Sophos Partner Program
4 F-secure
5 HP
7 Fujitsu
8 Ohjelmisto- ja e-business ry
itewiki