Nomis HelpDesk – ei pelkkä tiketöinti vaan sähköinen palvelukanava

Nomis HelpDesk sujuvoittaa selvästi työntekoa, säästää aikaa ja rahaa ja tehostaa työntekoa. Nomis HelpDesk on työnohjausjärjestelmä kaiken kokoisille tukiorganisaatioille. Ohjelma helpottaa huomattavasti palvelupyyntöjen kirjaamista ja seurantaa, mikä parantaa myös asiakastyytyväisyyttä. Loppukäyttäjien itsepalveluportaali mahdollistaa palvelun ajasta ja paikasta riippumattomasti. Tuote on helposti käyttöönotettavissa ja sovitettavissa asiakkaan palveluprosessin tarpeiden mukaiseksi.

Nomis HelpDeskiin voi liittää muun muassa käyttöomaisuus- ja asiakasrekisterejä. Ohjelmistossa on REST API -rajapinta, mikä mahdollistaa sujuvat integraatiot muihin järjestelmiin. Kieliversiot, suomi, ruotsi, englanti, espanja ja venäjä.
Nomis HelpDeskin voi asentaa joko asiakkaan palvelimelle tai toimittaa sovellusvuokrauksena.

Lisätietoja saat myynnistämme (myynti@nomis.fi) tai

puhelimitse +358 10 7340 210

Sinebrychoff oli hyvin tyytyväinen Nomis HelpDeskiin, joten päätti laajentaa selvästi sen käyttöä. Laajennuksen ansiosta töiden vastaanottaminen ja työjonojen hallinta on sujuvoittunut kiinteistöjen kunnossapidossa ja tekniikassa.

Lue lisää

“Käytössämme ollut CRM-pohjainen työkalu ei enää vastannut tarpeitamme ja siksi lähdimme kartoittamaan markkinoilta löytyviä vaihtoehtoja. Sopivaksi työkaluksi valikoitui Nomis HelpDesk”

Stephan Schauman,

Espoon seurakuntayhtymä

Lue lisää

“Olemme olleet HelpDeskiin, Nomiksen toimintaan ja nomislaisiin tyytyväisiä”, hän kehuu. ”Järjestelmä on täyttänyt sen aukon, johon se meillä hankittiin”

Tommi Veistola,

Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa

Lue lisää

“Nomis HelpDesk –ohjelmistoon päädyttiin koska se vastasi parhaiten A-Katsastus Oy:n asettamia vaatimuksia, oli suomenkielinen sekä joustavampi järjestelmänä kuin kilpailijansa”

Ari Järvinen,

A-Katsastus Oy

Lue lisää

Nomis HelpDesk – Edut

Pidät asiakaspalvelusi korkealla tasolla. Selainpohjaisuuden ansiosta pääset seuraamaan tuki- ja huoltotapausten tiloja ja määräaikoja parhaiten sopivana ajankohtana. Saat tarvittavat raportit vaivattomasti palvelutason seurantaa varten.

Parannat asiakastuen tuottavuutta ja vähennät toiminnan riskejä. Tieto välittyy tehokkaasti ja välittömästi koko tukiorganisaation ja asiakkaittesi käyttöön. Tehostat viestintää esim. automaattisilla sähköpostikuittauksilla.
Säästät rahojasi ja vaivaasi. Ohjelmiston käyttöönotto on vaivatonta eikä vaadi laite- tai ohjelmistoasennuksia työasemiin. Käytön opettelua helpottaa eri osien yhtenäinen toimintaperiaate. Saat nopeasti investointisi takaisin aika- ja kustannussäästöinä.
Ohjelmisto joustaa tarpeittesi mukaan ja sovitat järjestelmän helposti erilaisiin tarpeisiin, mm. useamman organisaation yhteiskäyttöön tai tukemaan asiakastuen ulkoistamista. Liität sovelluksen vaivatta asiakas- ja käyttäjärekistereihin, sekä laite- ja sovellustietoja kerääviin ohjelmistoihin.
Pidät laitteitasi ja ohjelmistojasi koskevat tiedot ja dokumentit ajan tasalla sovellukseen kiinteästi liittyvien laite-, sovellus- ja IP-rekisterien avulla.
Hyödynnät organisaatiosi ja asiakkaittesi tietämystä toiminnan kehittämisessä. Sovelluksen avulla tallennat kätevästi tuotteisiin ja palveluihin liittyvät tukipyynnöt, asiakaspalautteen ja kehitysehdotukset. Nopeutat ongelmien selvittämistä ratkaisutietokannalla.

Työaikasäästöt

» Nopeampi ongelmanratkaisu

» Keskitetty työnhallinta

» Asiakkaille oma sivusto

» IT-omaisuuden hallinta

Kustannussäästöt

» Joustaa tarpeittesi mukaan

» Työmäärän seuranta ja raportointi

» Palvelutason raportointi

Asiakastyytyväisyys

» Tuki- ja palvelutapahtumien seuranta

» Asiakaspalvelun tehostuminen

» Viestinnän tehostuminen

Tuottavuus kasvaa

» Työn tehostuminen

» Riskit vähenevät

» Ratkaisutietokanta

» Työpyyntöjen luokittelu

Nomis HelpDesk – Koulutus

Tarjoamme asiakkaillemme käyttäjä- ja pääkäyttäjäkoulutusta. Koulutus tapahtuu joko asiakkaan omassa ympäristössä tai Nomis Oy:n demo-ympäristössä. Koulutus keskittyy läheisesti uusimman version läpikäyntiin, sekä ohjelmiston perustoimintoihin. Pääkäyttäjäkoulutuksessa otamme vahvasti huomioon asiakkaan toiveet koulutuksen sisällöstä.

175500020_edit_2

Myyntimme vastaa mielellään kaikkiin palveluihimme liittyviin kysymyksiin

1 Microsoft
2 Microsoft MCP
3 Sophos Partner Program
4 F-secure
5 HP
7 Fujitsu
8 Ohjelmisto- ja e-business ry
itewiki