Nomis HelpDesk – ei pelkkä tiketöinti vaan sähköinen palvelukanava
Nomis HelpDesk sujuvoittaa selvästi työntekoa, säästää aikaa ja rahaa ja tehostaa työntekoa. Nomis HelpDesk on työnohjausjärjestelmä kaiken kokoisille tukiorganisaatioille. Ohjelma helpottaa huomattavasti palvelupyyntöjen kirjaamista ja seurantaa, mikä parantaa myös asiakastyytyväisyyttä. Loppukäyttäjien itsepalveluportaali mahdollistaa palvelun ajasta ja paikasta riippumattomasti. Tuote on helposti käyttöönotettavissa ja sovitettavissa asiakkaan palveluprosessin tarpeiden mukaiseksi.
Ohjelmistoon sisältyvät myös tehokkaat työkalut operatiivisen toiminnan kehittämiseen: Nomis Plus Dashboard tarjoaa selkeän näkymän reaaliaikaiseen operatiiviseen dataan ja KPI-mittareihin, Bob-tekoälychat (Better Operations Bot) tuo tekoälyn osaksi järjestelmäkontekstia ja tukee muun muassa tapaustietojen tarkastelua, ja Nomis Plus Mobile mahdollistaa nopeat ja vaivattomat mobiilikirjaukset kentällä.
Nomis HelpDeskiin voi liittää muun muassa käyttöomaisuus- ja asiakasrekisterejä. Ohjelmistossa on REST API -rajapinta, mikä mahdollistaa sujuvat integraatiot muihin järjestelmiin. Järjestelmä tukee useita kieliversioita.
Suomi
English


















