Nomis HelpDesk – ei pelkkä tiketöinti vaan sähköinen palvelukanava
Nomis HelpDesk sujuvoittaa selvästi työntekoa, säästää aikaa ja rahaa ja tehostaa työntekoa. Nomis HelpDesk on työnohjausjärjestelmä kaiken kokoisille tukiorganisaatioille. Ohjelma helpottaa huomattavasti palvelupyyntöjen kirjaamista ja seurantaa, mikä parantaa myös asiakastyytyväisyyttä. Loppukäyttäjien itsepalveluportaali mahdollistaa palvelun ajasta ja paikasta riippumattomasti. Tuote on helposti käyttöönotettavissa ja sovitettavissa asiakkaan palveluprosessin tarpeiden mukaiseksi.Nomis HelpDeskiin voi liittää muun muassa käyttöomaisuus- ja asiakasrekisterejä. Ohjelmistossa on REST API -rajapinta, mikä mahdollistaa sujuvat integraatiot muihin järjestelmiin. Kieliversiot, suomi, ruotsi, englanti, espanja ja venäjä.
Nomis HelpDeskin voi asentaa joko asiakkaan palvelimelle tai toimittaa sovellusvuokrauksena.