Nomis Oy ja HOK-Elanto ovat sopineet Nomis QualityDesk laadunseurantajärjestelmän käyttöönotosta kaikissa HOK-Elannon toimipisteissä
Myytävien tuotteiden turvallisuuteen vaikuttaa merkittävällä tavalla tilojen puhtaus ja siisteys. Puhtaat asiointitilat lisäävät myös asiakastyytyväisyyttä. Puhtaanapidon riittävyyden arviointi on osa omavalvontaa, jonka avulla hallitaan riskejä ja varmistetaan asiakastyytyväisyys. Omavalvonnan työkaluna on HOK-Elannossa nyt otettu käyttöön Nomis QualityDesk mobiilisovellus, joka tehostaa yhteistyötä ja vuorovaikutusta myös puhtaanapidon yhteistyökumppaneiden kanssa.
Nomis QualityDesk mobiilisovelluksen avulla toimipisteiden henkilöstön on helppoa ja nopeaa tehdä määritellyt puhtaanapidon laadun tarkistukset. Sovellusta on kiitelty helppokäyttöiseksi. Tarkistuskierroksen päätteeksi havaituista epäkohdista lähtee viesti puhtaanapidosta vastaavalle yritykselle. Näin ollen epäkohtiin pystytään reagoimaan nopeasti.
Raportoinnista hallinto saa seurantaa tehdyistä tarkastuksista ja niiden tuloksista sekä ketjutasoilla että myös toimipistekohtaisesti. Raportoinnin avulla voidaan tehostaa toimintaa pitkäjänteisesti.
Yhteistyö Nomiksen kanssa on ollut sujuvaa ja kaikki kehitystoiveemme on toteutettu, kertoo HOK-Elannon siivouspalvelupäällikkö Aino Aho.
Tutustu Nomis QualityDesk -laadunseurantajärjestelmään tuotesivuillamme