Nomis CleanDesk – Kauppakeskus Mylly
Nomis Oy ja Kauppakeskus Mylly ovat sopineet Nomis CleanDesk -puhtaanapidon palvelupyyntöjen hallinta- ja seurantajärjestelmän toimittamisesta kauppakeskuksen käyttöön.
“Asiakkaidemme ja työntekijöidemme turvallisuus on meille ensiarvoisen tärkeää. Olemme tehneet paljon töitä siivous- ja hygieniatason, turvallisuuden ja tiedottamisen kehittämiseksi. On hienoa, että olemme saaneet tehdyistä toimenpiteistä myös kansainvälisesti arvostetun SSC COVID-19 -sertifikaatin”, kertoo Myllyn kiinteistöpalvelupäällikkö Mikko Rantanen.
“Hankkeen tarkoituksena on myös selkiyttää ja tehostaa Myllyn siivouksen palvelupyyntöjen käsittelyä ja raportointia. Tehostamme järjestelmän avulla toimintaamme. Se mahdollistaa nopean reaktion palvelupyyntöihin ja antaa hyvän työkalun raportointiin. Tämä mahdollistaa selkeät kustannussäästöt ja helpottaa osapuolten välistä asiointia. Vallitseva Covid-19 -pandemia asettaa myös omat haasteensa puhtaanapitoon sekä asiakasviestintään ja Nomis CleanDeskin avulla pystymme vastaamaan entistä paremmin myös niihin”, kommentoi kauppakeskus Myllyn Mikko Rantanen.
“Tämä on hieno avaus NomisPlus-tuotteiden käytölle ja erinomainen esimerkki siitä, miten NomisPlus-tuotteet palvelevat monia eri toimialoja. Haluamme helpottaa asiakkaamme arkea”, toteaa Nomiksen liiketoimintajohtaja Ari Simberg.