Pirkanmaan Osuuskauppa tehostaa puhtaanapitoa Nomis QualityDesk -sovelluksella
Pirkanmaan Osuuskauppa on ottanut käyttöön Nomis QualityDesk -mobiilisovelluksen parantaakseen puhtaanapidon ja valvonnan tehokkuutta. Tilojen puhtaus ja siisteys vaikuttavat merkittävästi myytävien tuotteiden turvallisuuteen ja asiakastyytyväisyyteen.
Nomis QualityDesk on helppokäyttöinen mobiilisovellus siivouksen laadunseurantaan. Se lähettää tarkastuskierroksen päätteeksi automaattisesti raportin sekä Pirkanmaan Osuuskaupan yhteyshenkilöille, että puhtaanapidosta vastaavan yrityksen edustajille.
Pirkanmaan Osuuskaupan siivouspalveluasiantuntija Mikko Pohjamo kertoo: “Puhtaanapidosta vastaavat yritykset suorittavat laaduntarkastukset yhteistyössä toimipaikkojemme vastuuhenkilöiden kanssa kerran kuukaudessa. Automaattisen raportin avulla on helppo seurata toimipaikkojen puhtauden tasoa sekä trendiä. Tämä mahdollistaa nopeamman puuttumisen haasteisiin. Näiden ansiosta siivous sujuu varmemmin sopimuksen edellyttämällä tavalla.”
Laaduntarkastusten kattavat raportit tarjoavat tarkkaa tietoa puhtaanapidon tasosta sekä ketjukohtaisesti, että toimipaikkakohtaisesti. “Raporttien avulla voimme kehittää toimintaamme, puuttua epäkohtiin ja hyödyntää tietoja seuraavassa puhtaanapidon yhteistyökumppanikartoituksessa. Yhteistyö Nomiksen kanssa on sujunut mainiosti ja tukipyyntöihin vastataan nopeasti,” jatkaa Mikko.
Tutustu Nomis QualityDesk -laadunseurantajärjestelmään tuotesivuillamme