Nomis HelpDesk –palvelupyyntöjen hallintajärjestelmä Nordic Hospitality Partners Oyj:n käyttöön
Nomis Oy ja Nordic Hospitality Partners Oyj (NoHo Partners) solmivat elokuussa sopimuksen Nomis HelpDesk -palvelupyyntöjen hallintajärjestelmän toimittamisesta NoHo Partnersin omistamien ruokaravintoloiden kalustonhallinnan ja huoltopyyntöjen tehostamiseen.
Hankkeen tarkoituksena on selkiyttää ja tehostaa ravintoloiden laitehallintaa sekä huoltopyyntöjen käsittelyä. Järjestelmää pilotoidaan aluksi valituissa NoHo Partnersin ravintoloissa. Pilotoinnin jälkeen järjestelmä levitetään lopulta kaikkiin NoHo Partnersin 220:n ravintolaan.
”NoHo Partners tehostaa järjestelmän avulla toimintaansa. Se mahdollistaa nopean reaktion palvelupyyntöihin, selkeät kustannussäästöt ja helpottaa osapuolien välistä asiointia. Järjestelmä tukee liiketoimintaamme ja odotamme mielenkiinnolla sovelluksen käyttöönottoa”, kommentoi Noho Partnersin Hankintajohtaja Eero Aho.
”Tämä on hieno avaus myös uudelle Nomis Plus –konseptillemme ja erinomainen esimerkki siitä, että Nomis HelpDesk –järjestelmä palvelee monia eri toimialoja. Haluamme helpottaa asiakkaamme arkea”, toteaa Nomiksen liiketoimintajohtaja Ari Simberg.
Tutustu Nomis HelpDesk -tuotteeseen >>
NoHo Partners Oyj on suomalainen ravintolakonserni, joka toimii yhteensä noin 220 ruoka- ja seurusteluravintolan, yökerhon ja viihdekeskuksen taustavoimana. Nimi muodostuu sanoista Nordic Hospitality Partners, joilla viestitään konsernin keskeisistä tavoitteista, mahdollisuuksista ja vahvuuksista.
Nomis Oy on vuonna 1993 perustettu suomalainen tietotekniikan asiantuntijaorganisaatio. Toimipisteemme Suomessa sijaitsevat Helsingissä ja Lapualla. Palvelemme kansainvälisesti Ruotsin, Sveitsin, Hong Kongin ja Filippiinien toimipisteissämme. Tarjoamme työkaluja sekä ratkaisuja palvelu- ja tuotantoprosessien hallintaan ja kehitykseen. Ohjelmisto- ja palveluratkaisumme kattaa sekä prosessin hallinnassa tarvittavat välineet että tietotaidon. Meillä on myös pitkä kokemus erilaisista sovelluskehitys- ja asiantuntijaprojekteista eri toimialueille. Asiakastyytyväisyys on meille tärkein menestystekijä. Asiakkaitamme ovat kaikki organisaatiot joilla on halu tai tarve kehittää palveluprosessejaan, sekä toimintaansa.