Nomis HelpDesk – järjestelmän päivitysversio 2.3 on julkaistu
Päivitys sisältää tuen GDPR-vaatimuksille, eli uusille EU:n laajuisesti käyttöön otettaville tietosuoja-asetuksille. Uusi järjestelmäversio tallentaa tiedot järjestelmän henkilörekistereihin kohdistuvista luku- ja muokkausoperaatioista. Järjestelmästä on myös mahdollista tuottaa raportti kyseisistä tiedoista, oletuksena SQL Server RS-formaatissa.
Jatkamme järjestelmän kehitystä mobile first-periaatteella suunniteltujen uuden järjestelmäkomponentin parissa, jotka julkaistaan sekä tukipalvelun sovelluksen, että asiakassivuston käyttäjille. Nettipohjainen sovellus tulee mahdollistamaan tikettien selailua ja käsittelyä helppokäyttöisemmin myös mobiililaitteilla, ruudun koosta ja käyttöjärjestelmästä riippumatta. Uudet sovellukset valmistuvat kesän 2018 aikana.